Інституційний розвиток ПТНЗ: основні підходи до бізнес-планування та маркетингу

Автор: Даниленко Л. та ін.
Мова видання: укр
Рік випуску: 2011
Серія: Новинки, готуються до друку
Сторінок: 148
Оправа: М’яка



У навчально-методичному посібнику розглянуто етапи розробки бізнес-плану для організації ефективного навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладів, розкрито особливості стратегії й тактики планування управлінської діяльності, запропоновано теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності ПТНЗ як складової їх інституційного розвитку.
Для студентів, викладачів і майстрів виробничого навчання ПТНЗ, професійних ліцеїв, технікумів, коледжів, керівників професійно-технічних навчальних закладів, методистів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних працівників, викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО, слухачів курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти.

© Видавництво "Арт Економі", Київ-2011